Kartka urodzinowa dla pasjonatki gór cz.2

Dzień dobry :)

 Kolejną kartką dla naszej górskiej fanki był plecak. Jest to przerobiona forma torebki, na potrzeby tego zamówienia.


 Plecak utrzymany w podobnej kolorystyce, co wykorzystane papiery - oczywiście z idealnie pasującej kolekcji Wilderness <3 (cudna jest, no nie?)
Na zewnątrz mamy kieszonkę, uchwyt, szklaną żaróweczkę z zasuszonymi kwiatami gipsówki, pod spodem pudełeczko (pełni funkcję dekoracyjną, ale można również wykonać jako pudełko na drobny upominek). Ozdobiony kwiatami wykonanymi z foamiranu.
Wewnątrz nie chciałam zaklejać cudnego papieru, umieściłam życzenia na ściankach, a kopertę/pudełeczko na gotówkę dokleiłam tak, aby oprócz swojej praktycznej roli spełniło również dekoracyjną.
Tym plecaczkiem pochwaliłam się na grupie inspiracyjnej Mintay Papers, reakcje jakie zdobyło wywołany u mnie ogromne ciepło na serduchu i zaskoczenie, że tak wielu osobom spodobała się taka forma złożenia życzeń i wręczenia upominku <3 Bardzo serdecznie Wam dziękuję <3











Komentarze

Popularne posty