Różowo cukierkowo wielkanocnie

Dobry wieczór Kochani :)
Dziś pierwsze dekoracje świąteczne, święta za dwa tygodnie - na ostatni moment, ale... jeszcze zdążę ;) bardzo podobają się mi jajeczka wykonane mixmediowo, postanowiłam spróbować....

... i oto efekt :) chyba nikt by mi nie uwierzył, że nie przepadam specjalnie za różowym ;) (albo sobie wmawiam, a ręce i tak wybierają różowy kolor, no cóż, kiedyś będzie trzeba się jednak z tym pogodzić ;) ).


 Przyglądając się wielu różnym pracom w tej technice, znalazłam kilka, które bardzo się mi spodobały, korzystając z diy na yt - zaczęłam powoli coś próbować, a może sę uda i wyjdzie coś innego.
 Dekoracja jest z 3 jajeczek w wiaderku, starałam się utrzymać wszystko w jednej kolorystyce. Użyłam mgiełki z Fabryki Dekoru, proszków Rainbow, perełek, sizalu, gazy, siateczek, mikrokulek, brokatu...






no i mam dekorację świąteczną. Słodko, cukierkowo, różowo-niebiesko-fioletową. I pierwszą próbę za sobą mixmediowo wielkanocną ;)
może pojawią się kolejne? zobaczymy czy się polubimy na dłużej :D
Dzięki za wizytę i życzę spokojnej nocy <3 Kasia.

#święta #wielkanoc #dekoracja #jajka #mixmedia

Komentarze

Popularne posty