Skrzynie drewniane i ich przygód kilka

Dzień dobry Kochani :)

 Trzeba nieco odświeżyć tego bloga ;) pouzupełniam zaległości, pochwalę się nowościami i postępami <3 Jakiś czas temu wprowadziłam do oferty skrzynie jako podziękowania. Na fotce prezentuje je testerka Mysia :)




 Skrzynie są dość duże, mają 60*40*30h, spokojnie pomieszczą np wino, prezenty czy posłużą jako podziękowania dla rodziców.







Kwiaty wykonane ręcznie z foamiranu, w wybranej kolorystyce, dodają im tego "czegoś" ;) dodatkowym zdobieniem są wycinane na zamówienie napisy ze sklejki, przykładowo jak tutaj:





Można również skompletować cały zestaw: kosze na koperty, koszyki na kotyliony, na oczepiny, podziękowania dla gości i wiele innych :)







Dotrwaliście do końca? ;) jeszcze czeka 6 skrzyń na ukończenie. Przygód było z nimi, jakich nikomu nie życzę. Mam nauczkę, żeby nie ufać wszystkim "specjalistom" i "fachowcom" z pewnego serwisu sprzedażowego. Chcąc zrobić fajną promocję i szybką akcję skrzynkową, utknęłam próbując odzyskać wpłacone pieniądze za realizację zamówienia :( trwało to 1,5 miesiąca, ostatecznie pan zwrócił pieniądze, a skrzynie trzeba było zamówić u kogoś innego :( wcześniej dosłał 4 sztuki, o które prosiłam wiele razy, że to extra pilne i musi być, ale ich wykonanie pozostawiało wiele do życzenia(po otrzymaniu przesyłki, ręce opadły, nic tylko siąść i płakać nad tym, co przyszło), chyba "na szczęście" dla mnie pan nie wykonał reszty zamówienia, bo chociaż teraz skrzynie są zrobione idealnie, a nie od niechcenia. No nic, ponarzekałam troszkę, przynudziłam, ale obiecuję poprawę ;)

dzięki, że jesteście <3
Kasia.

Komentarze

Popularne posty