Nauka,warsztaty, retro kit w akcji

 Dzień dobry Kochani,

ostatni miesiąc w części poświęcałam na naukę czegoś nowego. Korzystając z cudnego zestawu #retrokit ze sklepu
oraz z cennych rad na warsztatach, udało się mi stworzyć kilka prac. Dziś prezentuję mój własny kalendarz.





 Oczywiście nie mogło zabraknąć motywu anielskiego, skrzydeł ;) Do stworzenia kalendarza użyłam papierów z retrokit, proszków rainbow, koronek, metalowego ozdobnika i tekstu, który idealnie wbił się moją wizję ;) jako baza posłużył mi najzwyklejszy kalendarz ogólnodostępny




jest to moja pierwsza praca z wykorzystaniem mediów (nie licząc tamborka, który robiliśmy na pierwszych warsztatach; wersja książkowa - debiut :) ), daleko jej do ideału, ale w tej technice jestem już zakochana <3
kolejną pracą był prezent dla męża z okazji naszej koronkowej rocznicy ;) ale to już w kolejnym wpisie :)

miłego dnia Wam życzę <3 Kasia.

Komentarze

Popularne posty