Ślub Pani Magdy i Pana Grzegorza

Dobry wieczór Kochani :)

W tematyce ślubów jeszcze, ostatnie zamówienia w tym sezonie - reszta będzie po świętach, chyba, że uda się coś w międzyczasie stworzyć ;) Pani Magda wybrała dla siebie kolory ecru, brzoskwinkę i bordo - miałam wzorować się mniej więcej barwami bukietu ślubnego, który mi podesłała jako inspirację.



Cały zestaw składał się z:
  • zawieszek na alkohol
  • pudełeczek na słodkie podziękowanie i winietek w jednym
  • kwiatów na samochód i kokard na klamki
  • koszyków podziękowań
  • oraz pudełek na ciasto w dwóch rozmiarach



Kwiaty wykonałam z foamiranu, dodałam listki i zawijaski rattanowe, takie mini bukieciki mocowałam na przyssawkach - łatwo je przyczepić do samochodu ;)


Zawieszki na alkohol są na takich samych serduszkach, jak imiona gości na winietkach - wszystko tworzy spójną całość pod względem koloru i kształtu; na zawieszkach jest 6 różnych tekstów :)


Pudełeczka typu milk box - świetnie się sprawdzają podczas różnych uroczystości :) tutaj mają podwójne zadanie - oprócz ukrytego słodkiego podziękowania za obecność, służą jako winietka, aby każdy znalazł swoje miejsce przy stole <3


Koszyki podziękowania w ciut mniejszej wersji niż standardowe kosze, które mam w ofercie; udekorowane takimi samymi kwiatami, jak te na samochód:






Dół koszyków wyściełany jest bawełną ze wzorem "łączka" :) oczywiście są zabezpieczone - można później - w razie potrzeby, przemyć koszyk wilgotną szmatką :)



i na końcu pudełeczka na ciasto - pudełka są w dwóch rozmiarach, również z serduszkiem pasującym do całego zestawu. Pojawiają się pytania, czy pudełka nie rozmokną w chłodni? Pytałam klientki - mówiła, że ciasto było w nich w chłodni i nic się z pudełkami nie stało - zatem -> spokojnie <- dno nie odpadnie ;) dodatkowo na podstawie małych pudełek jest tekturka wzmacniająca ;)

Ślub już jutro - Państwu Młodym życzę wiele miłości, szczęśliwych wspólnych chwil i wszystkiego dobrego na nowej, wspólnej drodze <3

A Wam, Kochani, dziękuję za uwagę :) standardowo przydługawy post, ale cóż - tak już mam :P
spokojnego wieczoru <3

Kasia.

Komentarze

Popularne posty