Aniołki dzwoneczki

Witajcie Kochani

powoli świąteczne prezenty i dekoracje wypełniają pracownię <3 uwielbiam ten czas, a Wy? oczywiście nie może zabraknąć aniołków - te na fotkach w dzisiejszym poście poleciały aż do Anglii :)
 

Aniołki mają piękny dźwięk dzwoneczka, przez co idealnie pasują na świąteczne dekoracje ;) tu mamy zdjęcie grupowe, różne kolory sukienek i dzwoneczków:



I po kolei, na malusich saneczkach - uwielbiam je po prostu! na razie są wykorzystywane tylko do fotek świątecznych, ale już powoli kiełkuje mi pomysł na inne ich wykorzystanie ;)



 Szare sukienki są z satyny, szyfonu, błyszczącej organtyny z brokatowymi dekorami, błysk dodają jeszcze dżety i sznury cekinów :)



 Różowe aniołki mają sukienki satynowe, dzwoneczki srebrne i złote.





 Gipiura - według mnie - najlepsza opcja do tych aniołów, jak myślicie?



 Delikatna biała koronka też ładnie się prezentuje na aniołkach, te dodatkowo mają inne aureolki - na specjalne życzenie Pani Agaty :)


 Świąteczna czerwień i złoto - chyba najbardziej świąteczne zestawienie kolorystyczne ;)









Aniołki mogą być też pakowane w ozdobne pudełeczka - gotowe do wręczenia jako miły drobny upominek mikołajkowo - świąteczny (pudełko może być z logo ;) )

Zmykam pracować, a Wam Kochani, życzę miłego popołudnia <3

Kasia.

* PS - w ogóle ktoś tu dotarł? fotek było od groma ;) 

Komentarze

  1. Witam, Pani Kasiu, urzekły mnie te anioły są fajne super zrobione...i tak jak Pani pisze na prezent jak najbardziej...
    Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) bardzo mi miło i dziękuję <3 aniołki uwielbiam robić, jak tylko czas mi pozwoli, zrealizuję kilka projektów, które od dłuższego czasu siedzą mi w głowie ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty